პროექტი

  1. პროექტის სახელწოდება,,საქართველოს ოქროს ხანა"
  2. პროექტის მთავარი იდეა: ინფორმაციის მოძიება თამარის ეპოქაზე და თანატოლების ინფორმირებულობა.
  3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებს აქვთ ბუნდოვანი წარმოდგენა მე-12 საუკუნის საქართველოს ოქროს ხანაზე.
  4. პროექტის მიზნებიმოსწავლეები გაეცნობიან, იმსჯელებენ, შეაფასებენ  მე-12 საუკუნის საქართველოს პოლიტიკური, ეკონომიკური,სოციალური და კულტურული განვითარების ეტაპებს.
  5. მონაწილეთა ასაკი: მე-5-6 კლას კომპლექტი.
  6. პროექტის ხანგრძლივობა: 3 კვირა.
  7. მოსალოდნელი შედეგიკედლის გაზეთი, სლაიდ -შოუ, თამარ მეფის პორტრეტის შექმნა, ბუკლეტები.
  8. პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, ფოტოაპარატიფორმატის ქაღალდი კედლის გაზეთისათვის,მარკერებიფერადი ფანქრები, ფურცლები.
  9. პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები დაიყოფიან ჯგუფებად, დაინაწილებენ დავალებებს, მოიძიებენ ინფორმაცია თამარ მეფის ეპოქის შესახებ, როგორც ინტერნეტში, ასევე ბიბლიოთეკაში, მოეწყობა მოეწყობა ფილმის ,,თამარ მეფის" ჩვენება, მოეწყობა ექსკურსია მუზემში, შექმნიან და გააფორმებენ კედლის გაზეთს თამარის ცხოვრრების და მოღაწეობის  შესახებ. შედგება შეხვედრა მეცნიერ ისტორიკოსთან.  პროექტის დასასრულს მოეწყობა შემაჯამებელი პრეზენტაცია.
  10. ...-სთან კავშირი:
ისტ.IX.2.  მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზს  სხვადასხვა  ისტორიული   ეპოქის  საქართველოში  ეკონომიკური ურთიერთობების განვითარება.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·   რუკაზე აღნიშნავს საქართველოს ტერიტორიაზე გამავალ სხვადასხვა ეპოქისავაჭრო გზებს;
·  წერილობითი სახით შეუძლია ჩამოაყალიბოს თავისი თვალსაზრისი საქართველოს ეკონომიკაში უცხო ქვეყნის მმართველობით გამოწვეულ დადებით და უარყოფითი ცვლილებების შესახებ;
· მსჯელობს, თუ როგორ იცვლებოდა საქართველოში სოფლის მეურნეობა სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკის განვითარებასთან ერთად,   ადარებს განსხვავებულ ეპოქებში საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში სოფლის მეურნეობის ტრადიციული დარგების განვითარებას;
· მსჯელობს სხვადასხვა ეპოქაში ამა თუ იმ რეგიონთან თუ სივრცესთანსაქართველოს ეკონომიკური ურთიერთობების შესახებ.

ისტ.IX.3მოსწავლეს შეუძლია დახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითსტრუქტურები.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· მსჯელობს სხვადასხვა ეპოქის ქართული სამეფოების სახელმწიფო მოწყობის შესახებ. გამოავლენს მათ შორის მსგავსებებსა და განსხვავებებს;
· ახასიათებს და ადარებს სხვადასხვა პერიოდში საქართველოში სახელმწიფოს მმართველობით სტრუქტურებში განხორციელებულ რეფორმებს;
·   ახასიათებს და ადარებს შუა საუკუნეებისა და თანამედროვე საქართველოს სახელმწიფო მმართველობის ფორმებსა და  სტრუქტურებს, მსჯელობს მათი ფუნქციების შესახებ;

·  ისტ.IX.4მოსწავლეს შეუძლია  საქართველოში სოციალურ ურთიერთობებისტორიის კვლევა.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· მსჯელობს საქართველოში ურბანიზაციითა და მიგრაციის სხვა სახეობით გამოწვეულ სოციალურ ცვლილებებზე. ადარებს  სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში მათ მიზეზებსა და შედეგებს;
· აანალიზებს რეფორმებით და რევოლუციის შედეგად  გამოწვეულ ცვლილებებს სოციალურ სტრუქტურებში;
·  საუბრობს საქართველოში სხვადასხვა პერიოდში  შექმნილ პარტიების შესახებ.

ისტ.IX.7მოსწავლეს შეუძლია   მსჯელობა ქართულ კულტურ სხვადასხვა დარგის ჩამოყალიბებისა და  განვითარების შესახებ.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·   ჩამოთვლის ქართული კულტურის ყველაზე მეტად წარმატებულ დარგებს;
·  მსჯელობს ყველაზე მნიშვნელოვანი  ქართული ლიტერატურული და სახვითი ხელოვნების ძეგლების შექმნის ისტორიის და მნიშვნელობის შესახებ;
11. პროექტის ხელმძღვანელი: თამარ გიუნაშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: tamar.giunaShvili 5@gmail.com 


No comments:

Post a Comment